Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J67a44n 94R33á71ž

19. 7. 2021 15:50

Kniha má perfektně promyšlený konečný efekt. Čím víc se o ní bude mluvit, čím víc bude na její obdah negativních recenzí od babišových odpůrců, tím víc bude ve veřejnosti růst zájem si ji přečíst.

Tak tomu bylo i z jeho prvním výtvorem.

Prchovým majsterštychem by bylo, sehnat někoho, koho by si pozvala ČT aby tu "knihu" rozcupoval a v jejím sledovaném pořadu dokonale poplil. Pak by měla čtenost větší než jakýkoliv knižní bestseller. :-)

4 1
možnosti

P56e59t93r 59B68u50r22i70a83n

19. 7. 2021 15:23

Četl jsem jeho první volební agitku O čem sním...prostě mě zajímalo, co může takový veřejný fabulátor a člověk, kterému je naprosto jedno co říká, hlavně že je to v té chvíli to správné, psát a tvrdit. A zíral jsem. Jules Verne se krčil stydlivě v koutě. Takových sci-fi žvástů, znásilňování reálné logiky a vyložených imaginárních kravin jsem po kupě neviděl ani v béčkových amerických trhácích třetí řady. Ale na jeho voliče to stačilo. Kupodivu.

2 2
možnosti

Připrav se! Bude to totiž stačit i na podzim!!!;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Ta představa - 2022: zase Babiš a k tomu invalida na Hradě, to je teda na mrtvici.

3 1
možnosti

Tak kniha a tlustá! Nečetl jsem a ani nebudu - proč? Babiše znám za poslední období z TV vystoupeních doc;-)ela dobře a z jeho postojů. Politici slibují, krávy se radují.

1 1
možnosti

Právě nyní jsme se z ČT dověděli, že můžeme dostat z evrops. fondů 180 mld, ale podmínkou je vyloučení střetu zájmů u p. premiéra. Tak jsem zvědavá, co udělá pan premiér, členové jeho hnutí, vláda, voliči.

2 0
možnosti

Kniha, která je inzerována ve stylu článků fake news, jasně cílí na voliče klonící se k podobným zprávám a k webům cíleně šířícím lži, nebo absolutně vyšinuté fantasmagorie. No tihle si to nejspíš přečtou a najdou tam potvrzení svého názoru o spikleneckém světě a jediném zářivém zachránci.

Byl jsem donucen číst Lenina, Marxe i některé traktáty ze sjezdů a vydržel jsem, ale tohle, to by mě určitě skutečně natáhlo.

4 0
možnosti

J57a37n 80R83á95ž

19. 7. 2021 16:02

Já četl Lenina i Marxe nikoliv z donucení, to by se nikomu nepovedlo, ale se zájmem jejich názory, filozofii a cíle pochopit. Prostě porozumět jim i tomu, proč jejich učení oslovilo tolik lidí. Mimochodem zejména marxova díla jsou hodně poučné čtení i pro dnešní dobu, kdy jsou jeho myšlenky na západě stále víc a víc populární.

Stejné důvody mne vedly k přečtení Babišova prvního výtvoru. Už jsem mu porozuměl a tak číst jeho novou knihu považuji za zbytečnou ztrátu času.

0 0
možnosti
Foto

Babišovu knihu bych si přečetla pouze v případě, že by byla napsána v původním znění - babišovštinou. ;-)

3 2
možnosti
Foto

To by ovšem byl nadlidský úkol. Ta vytříbená jazyková dovednost není pro plebs jako jsme my.

4 2
možnosti
Foto

Ještě by se na ni měl podívat psychiatr, na tom by mohl profesorskou práci.

VK st. též svého času něco vydal. Také měl hodně příznivců, ale měli slabé nervy. K dostání ve všech antikvariátech a sběrnách. :-)R^

1 0
možnosti

J81a83n 84P76a22v37l32í70k

19. 7. 2021 11:20

Za bolševiků taky vycházely bolševické traktáty, které nikdo nečetl. Pouze byly povinně distribuovány do státních institucí nebo se na ně prášilo v antikvariátech. Dnešní rozdíl je jenom v tom, že to údajný autor v potvrzeném střetu zájmů rozdává gratis. Důvod? Nikdo by to nekoupil a skončilo by to v Levných knihách za 5,- Kč. Babiš má šanci, až bude sedět v kriminále, že si napíše svůj boj.

4 0
možnosti

Díky za recenzi, je mi sympatická i pro to, že jste hromově nemlčel o slovním obratu, který jste si půjčil z Twitteru.:-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 39
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1066x
Firemní sociolog. Pomáhám firmám pracovat s lidmi, hledám cesty jak rozumět lidskému chování a jak řešit někdy příjemné, jindy nepříjemné situace, které se při práci s lidmi stávají. Více o mně na https://www.koment.cz/vojtech-bednar

Seznam rubrik